Pokemon samlingen!

Jag skrev tidigare att jag skulle lägga upp bilder på min pokemon-samling, och nu när jag fått min älskade Raichu äntligen så kan jag väl göra det. ^^ Den är inte så stor som jag vill att den ska vara, men det får duga så länge. xD Dessutom har jag en drös pokemonkort också, men dom orkar jag inte lägga upp. ^^;;

Jag lägger upp bilderna ganska små, för det blir så mycket annars. Men klicka på dom för att göra dom större! =3

Mina gosedjur!

Figurer

Spel

Filmer (VHS)

Filmer (DVD)

Manga

Spel guider

Pokemon Vykort

Övrigt

Kommentarer
Postat av: TikkTakk

sv: Jo, vatten Pokémon brukar vara väldigt bra överlag, de känns väldigt mångsidiga liksom ^^ Speciellt Mudkip, vatten, is och lera liksom. Awesome.



Hah, nice, bara två dagars skillnad så ^^ Jag har försökt kolla ifall det kommer en tredje version, typ Pokémon Grey eller ngt men inte hittat något bra svar, jag brukar alltid köra på den tredje versionen liksom :< Synd att det inte blev en tredje version till SoulSilver och HeartGold som det blev första gången, diamond grejen. Typ MindDiamond hade vart nice :D

2011-02-09 @ 09:31:19
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: TikkTakk

Ojdå, tänkte jag med. Den tredje versionen på dem hette inte alls Diamond, den hette ju Crystal xD MindCrystal dårå :3

2011-02-09 @ 09:32:58
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: Annicat

Omg vad galet mycket pokémonprylar! Så många spel!! Vill också haaaa^-^

Jag hade grymt många små pokémonfigurer förr, som jag hade köpt i de där pokébollarna. Hade många jättesmå figurer också som jag köpt i små påsar där det var typ tre i varje eller något fast man visste aldrig vilka som var i (precis som med pokébollarna, fast där brukade jag kika i dem genom något av de små små hålen som fanns i toppen och botten på dem;))

Hursomhelst är alla dessa söta figurer helt försvunna. Jag har bara en kvar! Togepi:3

2011-02-13 @ 10:42:56
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är så det ska se ut, snyft ; ;! Raichu var ju superfin, ibland kan gosedjur vara så tråkigt gjorda. Den var super!



SV: Dom har sånna paket också som är lite billigare, det är en tidsgräns så inom ett år ska man ha tagit körkortet så lite "gräns" finns det ju men om det tar mig ett år så kanske jag borde hålla mig till cykel eller något, haha. Jag vet inte riktigt vad det kostar i Sverige, det beror väl lite på hur man gör tror jag, inte sant? Mitt körkort kommer nog gå på 300 000 yen avrundat uppåt (kanske 290 000 yen eller så allt som allt). Har inte stenkoll på vad det är i svenska kronor, 25 000 kr kanske eller så.

2011-02-18 @ 12:35:18
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

imponerande samling!

2011-02-18 @ 14:34:40
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Where did you get that Raichu plushie?! ;-;<3 I love Raichu, have been looking everywhere on blocket and tradera. I guess ebay is the only place where you can find one? D:

2011-09-02 @ 13:51:59
URL: http://despaxify.blogg.se/
Postat av: kador

jätte kul:)

2012-06-16 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0