Toradora i rymden~?

Jag blev tipsad på facebook att kolla på en anime som heter Toradora. Det är bara en säsong på 26 avsnitt, men jag fastnade på en gång för den! Fick till och med min pojkvän att börja titta på den. :3
Nu har jag sett klart den och jag... är förälskad. Men ändå besviken.

Det är en romance/drama/comedy/school-anime och handlar om ett gäng på både tjejer och killar som hamnar i lite kärleksdramar och triangeldraman kors och tvärs. Det fanns även ögonblick som fick mig att bli väldigt varm och nästan tårögd.

Dock blev jag besviken på slutet. Den slutade helt oväntat och bara.... jättekonstigt! Som jag och min pojkvän brukar säga; "Det krävs en Japan för att förstå det här..." och det var sant. xD
Japaner brukar vara väldigt djupa när det gäller filmer och animer har jag märkt, och denna var väldigt djup så man knappt hängde om.
Men! Den är sevärd! Och har ni redan sett den; se den igen? ;D

~
Har även sett "I Rymden Finns Inga Känslor". Brukar inte gilla svenska filmer... men den fick mig att le. <3 Den bör också ses. Inte alls klyshig tycker jag och det var riktigt skönt~

Kommentarer
Postat av: TikkTakk

Toradora är awesome :3 Aldrig hunnit kolla klart den däremot för jag kollar typ 20 avsnitt sen går det så lång tid att jag måste kolla om avsnitten igen xD

2011-02-14 @ 14:52:40
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: TikkTakk

sv: Jo de har ju sagt att de planerar ett Pokémon spel till 3DS nu, men inte vad för slags Pokémon spel det blir. Om det ska bli ett "original" Pokéspel måste de ju i princip göra en ny generation Pokémon igen. Så det blir väl ngt annat, hoppas ngn ny Mystery Dungeon typ ^^



sv2: Hemma hos oss går det inte ha att ha maraton på natten tyvärr :c Vår pappa har en brandvägg som blockar oss efter 22:00 och det blir alltid fel om man buffrar mer än 3 avsnitt innan det, blir alltid super besviken då xD

2011-02-14 @ 19:25:02
URL: http://tikktakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0