God vinterklapp!

Yahoooo!


Trotts att julen är slut så fick jag en sen julklapp av Kent på posten =D (eller en vinterklapp, som han kallade den <3). Jag fick Pokémon tre-filmen på DVD (hade bara på VHS innan) och pokémon mangan volym 2 och 3 (plus ett par supersköna och mjuka strumpor) i julklapp av honom innan, men denna fanns helt enkelt inte i lager till julafton.

Jag samlar på pokémon saker och vill ju gärna ha alla filmerna, spelen, volymerna av mangan, mjukisdjur och andra samlarsaker. Kan lägga upp några bilder på hela min samling någon dag så ni får se. Har en del att visa upp trotts allt. :3


För övrigt måste jag säga att jag är väldigt besviken på "Blackandwhitesubs" som subbar dom nya japanska pokemonavsnitten! Det har kommit ut två avsnitt i japan, men dom har inte blivit subbade än. Så jag misstänker att antingen är dom väldigt lata eller så har dom gett upp. Jag hoppas på det första. .__. Kan ju inte direkt se en "raw" eftersom jag inte kan japanska över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0