Maria Holic!

Har tittat klart på Maria Holic. En väldigt underlig anime om en lesbisk tjej som börjar i en flickskola för att hitta sin stora kärlek precis som hennes mamma hittade hennes pappa i den skolan (hennes pappa var lärare). Den första, jättesöta, tjejen hon stöter på visar sig dock vara en cross-dressing boy som kan göra om sin röst väldigt bra och ser precis ut som en tjej.

När jag började titta på den så visste jag inte riktigt om jag tyckte om den eller om den bara var dålig. Den var så konstig. Men när jag gav fler avsnitt en chans så fastnade jag i den istället xD Så nu vill jag se mer istället, haha.


Surströmming i all ära! Är dock inte förvånad att något svenskt tas upp i animen. Det är i och för sig inte så vanligt i en anime vad jag vet, men det tas upp ganska många gånger i film och så, så varför inte? xD


Och lite tvspel också!



Over and out~!

Kommentarer
Postat av: TikkTakk

sv: Woho, bra att nån gillar't! :D Med tanke på att mitt 3DS kostar 2800kr typ så behöver jag verkligen cash xD



Glad I could help, hoppas det jag sagt stämmer nu bara, läst om det på internet en del så det borde det göra ^^

2011-01-26 @ 08:18:44
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: Annicat

Jag vet inte hur själva animen är men introt är ju verkligen kaosXD Har många animeer jag vill se just nu men när det blir tid till det så vill jag verkligen se den där Maria Holic!

2011-01-27 @ 00:57:27
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0