Pang pang

Första dagen i skolan idag, men jag är trött som en åsna. För att jag ska kunna fungera på morgonen över huvudtaget så måste jag ha rutiner som jag följer till punkt och pricka, annars går det inte!
I morse såg det ut såhär;
07.30 - Vakna, ge hunden mat och äta frukost
08.30 - Gå ut med hunden
09.15 - Kommer in med hunden och fixar det sista
09.44 - Spårvagnen går
09.50 - Byter till en annan spårvagn som går till skolan
10.10 - Framme

Det tar ett tag för mig att komma in i det också, men när jag väl gör det så kommer det inte kännas jobbigt längre. =3 Hade ju liknande rutiner på gymnasiet och så fungerade fin fint!

Känns som att det kommer vara en hel del att göra i Biologin dock! Prov, labbar, rapporter, uppgifter, utflykter och seminarium! Men jag tycker ändå att biologi är himla roligt, så det kanske inte blir så jobbigt som jag tror nu i början!

~


Har börjat spela Resident Evil 5 men Kent nu alla fall! Vi har ju haft spelet hemma ganska länge, men av någon anledning har jag inte velat spela det själv. Men nu när vi äntligen har två handkontroller hemma så är det bara att tuta och köra! (Dessutom älskar jag att få nya achievements, hehe)
Tycker att spelet är väldigt roligt såhär långt och jag ångrar inte att jag började spela det heller. :3 Klarade även ut Battle field: Bad company för någon dag sedan och det var också ett sånt där typiskt spel som jag aldrig trodde att jag skulle börja spela. Så fel man kan ha!

För den som bryr sig och har en xbox360 själv får gärna lägga till mig; Beckie6
Lite mer friends säger man ju inte nej till. n__~

Kommentarer
Postat av: Annicat

Har inte spelat Resident Evil 5 än, men fyran har jag kört om och om igen och det är helt underbart fortfarande<3^-^

2011-01-27 @ 01:00:57
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0