Super Marioväskan <3

Min nya skolväska har anlänt, whoohoo! Tyckte verkligen att det var dags med en ny väska då den andra var så sliten och ledsen, så då blev det att shoppa lite på ebay. <3 Rymlig och fin var den också



Har även köpt en massa andra saker känns det som. o__o Så fort man får in pengar så spenderas det till höger och vänster.
Har köpt en ny soffa som kommer i morgon, ett Raichu gosedjur (Banpresto DX UFO 2009) som är väldigt ovanlig och finns inte att köpa i affär, så jag har fått köpa den av en annan som sålde den. :3 $84 vilket är väldigt billigt. Den brukar gå för $100 + frakt annars. Vilket kap! o__O (Bilder kommer på både Raichu och soffan när dom kommer hit, hoho)
Sen har jag köpt Ilumino och Axel&Pixel till Xbox360 och även lite skolsaker så som pennfodral och batterier till min förbaskade miniräknare.

Nå väl. Känns bra att ha allt gjort. Nu ska det bara köpas en matta till vardagsrummet och ett litet nytt vardagsrumsbord så känns allt mycket fräschare. =) IKEA nästa!
(Och nej, jag är inte rik. Har bara fått pengar/lån av CSN och lite av lönen sen förra året. xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0