Äntligen här!

Igår damp det äntligen ner i brevlådan! Mitt älskade Pokémon White~
Jag tycker absolut att ni pokémonfans där ute ska köpa er ett ex av spelet. Det är riktigt mysigt och jag ångrar inte köpet. *__* har iofs inte kommit så långt i spelet än. Har spelar 2:30 timmar, och har fångat alla pokemon jag stött på hittills.
Precis som i mitt Pokémon pearl så är jag ute efter att fånga alla. Men vi får se om det blir hela nationaldexen eller bara Unova-dexen. =)

Dock är det tråkigt att jag EGENTLIGEN inte hinner spela, då jag har 100 prov att plugga till.. men vem bryr sig egentligen? Jag spelar ändå. Höhö.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Precis :D

2011-03-10 @ 21:04:09
Postat av: TikkTakk

sv: Då ruineras jag tyvärr xD Så mycket man behöver köpa hela tiden, mitt futtiga studiebidrag räcker inte långt asså. Jag har skrapat ihop alla mina små mynt så jag kunde boka min 3DS :c Kan tänka mig det, det verkar awesome som vanligt!

Jag vet inte hur lång tid det tog för de andra tredje versionerna innan man fick info om dem, kanske tar längre tid nu med 3DS osv men låt oss hoppas som sagt X3

2011-03-11 @ 08:54:33
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: Annicat

Åh jag ska också köpa White! Jag vet dock inte när. Jag ligger efter så mycket när det kommer till pokémon. Jag har inte spelat diamond eller pearl så jag känner inte igen några pokémon från den generationen. Men så småningom ska jag köpa White:) Då kanske det hunnit bli någon hundring billigare också^^



Sv: Tack, vad snäll du är;3

2011-03-18 @ 16:17:57
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: G

söt blogg :'>

2011-09-04 @ 22:12:24
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0