Dumma influensa

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det får jag ursäkta för. :3 Har varit upptagen med influensan och har bara kunnat ligga i soffan eller sängen för att tycka synd om mig själv med hög feber. Har inte ens kunnat gå upp för att gå på toaletten och har tydligen gått ner något kilo. Men! Nu är jag mycket bättre~

Nu är jag istället upptagen med att plugga som en stressad get inför prov vi har i skolan. Hade Fysikprov förra veckan, har kemi och matteprov nästa vecka och sen ett biologiprov veckan efter. Förstår inte varför dom lägger upp det såhär! Vet knappt vilket prov jag ska plugga till längre och sitter istället och lallar på internet. T____T
Har alla fall hunnit prövat Donkey Kong Country Returns till Wii! Kent lånade hem det från sin kompis i stockholm, så det var himla trevlans! Spelet är roligt och snyggt i mina ögon! Skulle gärna vilja köpa det själv. Dessutom kan man spela två på det, så det blir lite som ett roligt party-spel. Det är ju aldrig fel n__~

Men men. På fredag släpps Pokemon Black and White och ett exemplar av white skickas då hem till mig! *___* Tur att det kommer efter att jag haft kemi och matteprovet alla fall, för då kommer det inte störa mitt pluggande. (hehe, whooops.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0